Pagini

Persoane interesate

miercuri, 4 ianuarie 2012

Recenzie Nu plange sub clar de luna

Titlu:Nu plange sub clar de luna
Autor:Heather Davis
Traducere din limba engleza:Carmen Botosaru
Nr.pagini:305
Editura:Leda
                              Recenzia mea,
Cand mama  vitrega  o prinde pe Shelby sarutandu-se cu un baiat in gradina hotaraste sa o trimita la o tabara de"reeducare"severa,dar tatalui ei fiindu-i mila de ea hotaraste sa o trimita in tabara Semilunii dupa sfarsitul anului scolar.
Cand ajunge in autobuz spre tabara Semilunii il intalneste pe Austin Bridges al III-lea,si ca actiune sa fie si mai incitanta autobuzul face pana si ei sunt nevoiti sa sta pe marginea drumului si sa cante cantece.
Din nefericire pentru Austin unul ditre baieti ii fura ghiozdanul si fuge dupa el in padure.Cand profesori nu iau prea multe masuri  se hotaraste sa se duca chiar ea dupa el,asa ca fuge.Dupa ce aproape se intuneca in gaseste pe Austin impreuna cu "hotul"dar la scurt timp apare si un profesor.
Dintr-o greseala din ghiozdanul lui Austin cad niste sticlute mici pe care profesorul le catalogheaza ca fiind droguri,ca ce nu stie nimi este ca acelea sunt proteine si fara ele Austin poate deveni varcolac.Shelby va trebui sa aleaga intre a-l ajuta si a fii trimisa la cea mai severa tabara sau a nu se implica,dar Shelby ajunge sa fia atrasa de Austin.Cartea este mai usoara si merita citita mie mi-a placut  mult de Shelby prin modul in care se comporta cu Austin.
Sfarstul este imprevizibil si chiar m-a surprins destul de mult deoarece nu ma asteptam la asa ceva.
Nota mea pentru carte este:8
Coperta primului volum de la noi:

Se pare ca cartea are si o continuare coperta este aceasta:
Care va plac mai mult?
Citate Nu plange sub clar de luna:
"-Tabara militara din desert?Al treilea cerc al iadului,nu?am intrebat-o,gandindu-ma ca poate glumea.
                      Dar Ariel a ras.
                    -Aproape ca era sa ma omoare vara trecuta, mi-a marturisit infiorata.
                   Am privit-o cercetator, ca sa vad daca vorbea serios, iar ce am observat m-a facut sa ma cutremur.
                    -Of.....................maica-mea vitrega mi-a spus ca daca lucrurile nu merg bine aici, acolo am sa sfarsesc! am zis.
                   Buzele lui Ariel s-au crispat:
                     -Crede-ma!E oribil!Se urla tot timpul la tine,ti se arunca ordine,esti obligata sa alergi kilometri intregi pe dunele de nisip."

             
                  " -Hei,nu intelegi!Locul asta e oribil.Cu-adevarat oribil!am spus, aratand in prejur catre asa-numita oaza a colonelelui,unde singurele supravietuitoare, in afara de cactusi,erau soparlele-cu-corn care se incalzeau la soare pe niste stanci mari.Tu esti londonez.Nu faci fata-n desert.Ce-au gandit cand te-au trimis aici?
                 -Shelby,calmeaza-te.A fost ideea mea.Eu am cerut sa vin aici.
                    Am ramas cu gura cascata.
                 -Ai innebunit?
                   -Unii asa ar zice..................Totusi s-a intamplat ca, aici se afla cea fata,femeie,pe care vroiam cu adevarat sa o vad.
             L-am privit printre gene.
           -Ai venit aici................intentionat?am intrebat neputand sa-mi revin din uimire,"

Cartea o puteti cumpara cartonata de aici
Sau editie de chiosc de aici



                

Un comentariu:

  1. Am citit şi eu cartea; mi-a plăcut mult.
    Cred că cea mai drăguţă copertă e cea a primului volum.

    RăspundețiȘtergere