Pagini

Persoane interesate

luni, 9 ianuarie 2012

Recenzie Cele noua vieti ale lui Chloe King

Cum se pare ca sunt la moda in acest an vampiri si varcolaci m-am gandit că o gura de aer nu strica asa ca m-am gandit sa fac recenzia carti Cele noua Vieti ale lui Chloe King.

Chloe este o fata destul de obisnuita,  mai tage cateodata chiulul de la scoala, are o mama cu care se cearta mai mereu şi doi prieteni între care se pare ca este ceva mai mult de cat prietenie.Dar culmea este ca îsi dau seama de asta dupa ce Chloe cade dintr-un turn (şi chiar înainte de a împlini 16 ani) dar cea mai ciudata intamplare este ca nu are nimic.Din contra se pare ca cadera a ajutat-o sa  devina mai ambitioasa si se indragosteste de un baiat .....................sau poate chiar doi.Dupa  cateva zile îsi da seama ca are niste abilitati ciudate cum ar fi alergatul sau chiar ca are GHEARE.Toate acestea se complica si mai mult deoarece  ajunge sa fie urmarita de cineva care se pare ca o vrea moarta cu orice preţ.Oare Chloe va scapa cu viata?Si cine o va ajuta sa scape?
Parerea mea:Cartea este plina de situati în care nu a nici timp sa îti tragi sufletul este plina de actiune si uneori de situati mai ciudate care te fac sa razi.Nota carti este 8.M-a uimit faptul ca autoarea e folosit mitologia egipteana.
Personajul care mi-a placut cel mai  mult a fost Brian desi, nu a avut castig de cauza din cauza a cea ce trebuie sa facă.
O puteti cumpara de la editura Leda de aici
Coperta din Romania.

Coperta volumului 1 din SUA.
Coperta volumului 2 din SUA.
Coperta volumului 3 din SUA.

Sper ca am facut o recenzie cat de cat buna, nu prea am experientă.

                 






Un comentariu: